Ga naar inhoud

updates automatisch downloaden en installeren


anoniem

Aanbevolen berichten

Onder Ubuntu wil ik dat ALLE updates automatisch worden gedownload en geinstalleerd. Nou tref ik onder System > Administration > Software Sources > tab Updates onder 'Automatic Updates' de optie "Install security updates without confirmation". Worden dan ook alle 'niet-security'-updates (om het zo maar even te omschrijven) automatisch gedownload en geinstalleerd? Ik mis eigenlijk de optie "Download and install ALL updates without confirmation", dus dat ik geen actie meer hoef te ondernemen om mijn systeem up-to-date te houden. Thx!
Link naar reactie
[quote:0aa32245c9="jan13011965"] Ik mis eigenlijk de optie "Download and install ALL updates without confirmation", dus dat ik geen actie meer hoef te ondernemen om mijn systeem up-to-date te houden. [/quote:0aa32245c9] Zo een vraag had je toch al ruim één jaar geleden al gesteld http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=194225&highlight= Of was/is er nog steeds iets niet duidelijk?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
O jee, schaam, schaam, schaam........je hebt helemaal gelijk! Ik geloof dat ik of heel hard aan het aftakelen ben of heel nodig op vakantie moet of wellicht beide.........ach, ach, de jaren gaan tellen en de harde schijf onder mijn dakpan wordt steeds voller en werkt wat minder nauwkeurig...... Ik ga mij nog even verder schamen..........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...