Ga naar inhoud

Automatice Opstarten


Aanbevolen berichten

Ik heb een Ubuntu 9.0 server geïnstalleerd en nu wou ik dat deze automatisch Opentracker opstarten. Maar ik krijg de volgende fout melding [img:e0a5fa944b]http://www.eddie4.nl/test/error.jpg[/img:e0a5fa944b] Ik het volgende toegepast Bttracker in etc/init.d [code:1:e0a5fa944b]cd /home/bttracker/opentracker/ ./opentracker [/code:1:e0a5fa944b] rc.local in etc/init.d [code:1:e0a5fa944b]/bin/bash /etc/init.d/Bttracker [/code:1:e0a5fa944b] Ik heb ook /home/bttracker/opentracker/opentracker geprobeerd maar dit gaf ook een melding van niet gevonden. Het invoeren van /home/bttracker/opentracker/opentracker via SSH etc werkt wel gewoon. Maak ik hier ergens een denk fout of hoort dit gewoon te werken? Edit Zo net ook alle rechten na gekeken alles op 755 en de applicatie zelf ook 777 gezet nog niks
Link naar reactie
Op het moment dat het init-commando wordt uitgevoerd kan de map /home/bttracker/opentracker niet worden gevonden. Kan het zijn dat de map /home of onderliggende map op een aparte partitie staat? Probeer eens als de pc helemaal is opgestart als root bttracker op te starten met het commando [b:b66220688f]/etc/init.d/Bttracker start[/b:b66220688f]
Link naar reactie
[quote:0ea875903a="maximilaan"]Probeer eens als de pc helemaal is opgestart als root bttracker op te starten met het commando [b:0ea875903a]/etc/init.d/Bttracker start[/b:0ea875903a][/quote:0ea875903a] Het volgende comando uitgevoerd: [b:0ea875903a]sudo /etc/init.d/Bttracker start[/b:0ea875903a] Dit werkte de server starten op, Echter wanneer ik dat commando plaats in rc.local (zo ongeduldig als ik ben) krijg ik file not found
Link naar reactie
Dus tijdens het opstarten van de server, op het moment als het commando wordt uitgevoerd, is de map /home/... niet beschikbaar. Dus dan kom ik weer op mijn eerdere vraag: waar bevindt zich de map /home/bttracker/opentracker? Staat die op de hoofdpartitie waar linux zelf ook op staat, of op een andere partitie?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...