Ga naar inhoud

Mandriva 2009 is uitgebracht


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is uiteindelijk toch nog goed gekomen. Ik dacht dat mijn Acer was "overleden" 8) , maar daar hadden meer mensen last van. Uiteindelijk bleek dat door er weer een oude bios op te flashen de boel weer zou werken, en ik moet zeggen: het werkt perfect! Dus Mndriva erop gegooit, en het doet het pefect! Wifi driver geen elkel probleem, card reader niet, webcam niet. Kortom ben erg tevreden! Ziet er goed uit, en is mooi gedaan van mandriva! Ik zoek allen nog een manier om je paneel ("Taakbalk" onderaan) automatich te verbergen. Dit lukt me niet, en met naar 600 pixels in de hoogte is dit wel makkelijkl. Weet iemand hoe?
Link naar reactie
[quote:d7feba489b="Japie III"]Ik heb hem geupdate, en nu lukt het opeens wel. Heb er wel meer over gelezen dat KDE4 dat standaard niet kon. [/quote:d7feba489b] Ik had in Mandriva 2009 gekozen voor Gnome. Daarin is het slechts een vinkje zetten bij Autohide in de Properties van de taakbalken. Ik heb inmiddels eveneens Mandriva 2009 geüpdatet. Er zat zo te zien ook een kernel update bij.
Link naar reactie
[quote:5613903305="Japie III"]Jup, bij mij ook een kernel update. Grub was meteen weer in de war. [/quote:5613903305] Wat ging er dan mis in je grub menu? Bij mij is er in Mandriva 2009 zo te zien niets gewijzigd in de /boot/grub/menu.lst na die kernel update. Die verwijst namelijk naar /boot/vmlinuz die doorgelinkt wordt naar de nieuwe /boot/vmlinuz-2.6.27.4-desktop586-2mnb kernel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...