Ga naar inhoud

Mounten Esata lastig


anoniem

Aanbevolen berichten

Mń huidige o/s is niet de eerste distro, heb eerder met mandrake. suse dingen bekeken en het interessant ben gaan vinden. De situatie waar ik nu in zit te kijken naar mogelijk een oplossing vraagt iets: zijn ze bijvoorbeeld ergens al ver met hotswappen ozid? tenminste het virtueel laten hechten aan ext3? daarop wat die richting En moet ik uberhaupt wel daarheen kijken weet ik ook niet zeker is nogal ruimtelijk en alles heeft bergen a4 vast nog wel... ik heb her en der gekeken, maar is nog niet echt hot?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Over hoe te hot-swappen met eSata onder Ubuntu 8.04 (8.04.1 is de laatste versie), zie: [url]http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=5705623[/url] (adres gevonden met google: 'esata linux hotswap' Dat je in linux een disk moet unmounten alvorens hij verwisseld kan worden is al zo sinds de dagen van de floppy disk :-) :D . En dan de nieuwe disk weer mounten. Tegenwoordig wordt dit (U)MOUNTEN voor cdroms e.d. geautomatiseerd met een deamon, maar dat moet voor eSata nog geprogrammeerd worden.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...