Ga naar inhoud

Fedora 9, elke 5 seconden pijltjestoets omhoog


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben helemaal nieuw met Linux en heb Fedora 9 geïnstalleerd naast Vista, installatie geen probleem tot het aanmaken van een gebruiker. Invoeren van naam, geen probleem. dan naar het volgende veld, invoeren tekst, maar na 5 seconden is de cursor een vak omhoog gegaan. Na snel typen van het wachtwoord toch gelukt om aan te maken. Fedora start verder probleemloos op, maar in de menubalken heb ik nog steeds hetzelfde probleem, elke 5 seconden krijgt m'n systeem door dat ik op het pijltje omhoog druk, terwijl ik dit toch niet doe. Wat zou hier het probleem kunnen zijn? (alle usb apparatuur al losgehaald, ander toetsenbord en muis geprobeerd, opnieuw geïnstalleerd, helpt allemaal niet)
Link naar reactie
Vreemd; Fedora 9 is één van de 10 besturingssystemen op m'n flaptop, en hij werkt bij mij vlekkeloos. Wat voor soort muis (draadloos, USB, PS/2) en wat voor soort toetsenbord (draadloos, USB, PS/2) gebruik je? En doet het zich ook voor in Vista? Als dit irritante probleem blijft, dan kun je eventueel een andere Linux-distro proberen, zoals Ubuntu 8.04 of openSUSE 11.0.
Link naar reactie
Trek die Aiptek tablet eens los. Heb je het probleem dan nog? Helpt dat niet: probeer Ubuntu 8.04 eens, als LiveCD? Als het in de LiveCD-sessie goed werkt, dan kun je overwegen om 'm over Fedora 9 heen te zetten. Linux = Linux, uiteindelijk, en Ubuntu 8.04 is zelfs nog makkelijker voor Linuxbeginners dan Fedora. Zie hier: http://computertip.googlepages.com/ubuntuversiekiezen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...