Ga naar inhoud

Bittorrent


Aanbevolen berichten

Ben net voor het eerst gestart met bittorrent in Ubuntu. Ik loop tegen een "je-moet-het-net-even-weten" probleempje aan. Wanneer ik op een torrent-site op de optie "download deze torrent" klik, dan verschijnt o.a. de optie "open with". Nou wil ik niet de standaard aangeboden app gebruiken, maar een andere (bv deluge of transmission) dus ik klik "other" aan en het scherm "choose helper application" verschijnt...................en dan weet ik dus niet hoe/waar ik de door mij gewenste app kan vinden en deze met de torrent "aan de slag" kan laten gaan? Kan iemand mij svp even precies de stappen meedelen die ik dan moet doen? Thx!
Link naar reactie
Je zou om mee te beginnen de Ubuntu documentation over BitTorrent kunnen checken https://help.ubuntu.com/community/BitTorrent //Edit Eerst download je dat kleine BitTorrent bestand. Dan klik je daarop met de rechter muisknop. Als je favoriete BitTorrent cliënt daar niet tussen staat, klik je op Met andere toepassing openen. Daar zou deze tussen moeten staan. Of klik op "Gebruik een aangepaste opdracht."
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...