Ga naar inhoud

Nederlandse Ubuntu Steunpunten


anoniem

Aanbevolen berichten

Idd, ben trouwens blij te zien dat je op je site je mening over de boycot en zwart makerij van MS enig sinds hebt ingedamt. Ubuntu is een mooi systeem, maar steek je energie alsjeblieft in het belichten van de sterke kanten van het systeem ipv alle "zwakte punten" en/of fabeltjes over andere OSen te belichten en uit te vergroten. Maak je niet te veel schuldig aan dat waar je anderen zelf van beschuldigd. Als iets of iemand anders zwart maakt geeft dit juist een slechte indruk over dat gene waar jezelf voor staat. Hoe goed je het misschien ook bedoeld, je schaad het image van Ubuntu en geeft een hele slecht voorbeeld aan toekomstige gebruikers. Als je alles en iedereen zwart loopt te maken word je niet serieus genomen en mensen gaan zich alleen maar ergeren en krijgen dus zo ook een hekel aan dat gene waar je voor staat. Kortom je jaagt mensen juist weg ipv dat je ze overtuigt van dat gene waarin je gelooft.
Link naar reactie
Nou, ik heb mijn mening zeker niet ingedamd en ik vind ook niet dat ik [b:93a91f8b95]alles en iedereen [/b:93a91f8b95] zwart maak of dat ik fabeltjes vertel. Wel kan ik natuurlijk best eens iets mis hebben. Ben wel met je eens dat het beter is om vooral in te gaan op de sterke kanten van Ubuntu in plaats van op de zwakke van Windows. Het gaat mij trouwens vooral om de politiek van Microsoft en niet zozeer om het OS. Het is belangrijk dat mensen zich bewust zijn van wat dat bedrijf uitspookt om maar de machtspositie te behouden en ook dat je met een Windows OS in feite weinig meer over je eigen computer hebt te vertellen maar vooral inderdaad, dat er alternatieven zijn.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...