Ga naar inhoud

Ik heb een aantal mappen op mijn computer staan waarvan ik niet weet wat ze doen en of ik ze kan verwijderen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor zover ik kan opmaken uit de gegevens die je geeft , is het een map waar één van je games gegevens in opslaat. Het bestand saveindex zorgt ervoor dat de vooruitgang in de game keurig bewaart wordt en gamea1 en gamea2 zijn 2 van die opgeslagen vooruitgangen. Je kunt deze hele map dan ook met een gerust hart verwijderden. Het is misschien wel verstandig om eerst één van de bestanden gamea_ te verwijderen, mocht je niet weten aan welke game deze gekoppeld zijn. Mocht je het e.e.a. toch niet geheel vertrouwen, kopieer de map dan in zijn geheel naar een andere locatie, alvorens je hem verwijdert. Mocht je pc (na een eventuele herstart) raar doen, dan kun je alles in ieder geval nog terugplaatsen. Rest mij nog één advies: zolang je pc goed werkt, niet aan het dicht slibben is en je twijfelt: niets doen! Lekker laten staan. Oh ja, via Google kun je trouwens ook vaak achterhalen wat bepaalde bestanden/mappen betekenen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...