Ga naar inhoud

Probleempje met instalatie


Aanbevolen berichten

joris@joris-desktop:~$ md5sum -c md5sum md5sum: opera_9.21-20070510.6-shared-qt_en_i386.deb: Bestand of map bestaat niet opera_9.21-20070510.6-shared-qt_en_i386.deb: openen of lezen MISLUKT md5sum: WAARSCHUWING: 1 van 1 getoond bestand kan niet gelezen worden joris@joris-desktop:~$ Dit is wat ik krijg. heb dit sudo dpkg --configure -a && sudo apt-get -f install ook al geprobeerd en dan krijg ik dit joris@joris-desktop:~$ sudo dpkg --configure -a && sudo apt-get -f install Password: Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar Boom van vereisten wordt opgebouwd Reading state information... Klaar E: Pakket opera moet opnieuw geïnstalleerd worden, maar er kan geen archief voor gevonden worden. joris@joris-desktop:~$
Link naar reactie
[quote:b0619d867c="black_sabat"] hij zegd dat de map niet bestaat ? md5sum: md5sum: Bestand of map bestaat niet. en heb ze aan gemaakt. [/quote:b0619d867c] Daarom vroeg ik die md5sum bestand aan te maken met gedit. Bestand kan eventueel ook worden aangemaakt in Nautilus. [quote:b0619d867c="black_sabat"] Hoe check ik die md5sum van die package ?[/quote:b0619d867c] Check daarvoor deze info over md5sum op [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Md5sum]WikipediA.[/url] [quote:b0619d867c="black_sabat"] md5sum: opera_9.21-20070510.6-shared-qt_en_i386.deb: Bestand of map bestaat niet [/quote:b0619d867c] Maar had je ook zoals ik gevraagd had die opra package naar dezelfde map gekopieerd als die md5sum bestand. En had je de inhoud van die md5sum via copy paste correct over gekopieerd?
Link naar reactie
[quote:9c744b0bc6="jolo"][quote:9c744b0bc6="black_sabat"] hij zegd dat de map niet bestaat ? md5sum: md5sum: Bestand of map bestaat niet. en heb ze aan gemaakt. [/quote:9c744b0bc6] Daarom vroeg ik die md5sum bestand aan te maken met gedit. Bestand kan eventueel ook worden aangemaakt in Nautilus. [quote:9c744b0bc6="black_sabat"] Hoe check ik die md5sum van die package ?[/quote:9c744b0bc6] Check daarvoor deze info over md5sum op [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Md5sum]WikipediA.[/url] [quote:9c744b0bc6="black_sabat"] md5sum: opera_9.21-20070510.6-shared-qt_en_i386.deb: Bestand of map bestaat niet [/quote:9c744b0bc6] Maar had je ook zoals ik gevraagd had die opra package naar dezelfde map gekopieerd als die md5sum bestand. En had je de inhoud van die md5sum via copy paste correct over gekopieerd?[/quote:9c744b0bc6] Ja heb het correct over gekopierd en alles in juiste map gezet zoals je had gezegd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...