Ga naar inhoud

Probleempje (suse 10.2)


Aanbevolen berichten

ik heb nu door middel van de Repositorie libnotify-devel kunnen installeren, maar als ik ftd nu opstart krijg ik: [code:1:550eabd030] /usr/bin/openftd_gui: error while loading shared libraries: libnotify.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory [/code:1:550eabd030] Dusja, het heeft niet echt veel geholpen...
Link naar reactie
Waarschijnlijk zijn er dan voor het compileren van de source toch te veel afhankelijkheden om handmatig op te lossen. Wat de voorgecompileerde openftd voor suse 10.2 betreft. Had je in Softwarebeheer van YaST nadat je alle openftd applicaties had gevinkt, geklikt op Controleer? Welke foutmelding kreeg je toen? Als ik dat doe in de 32bits versie van openSuSE 10.2 [code:1:c6bffcd94c] #### YaST2 conflicts list - generated 2007-06-23 12:02:33 #### openftd-gui-0.98.6-4.i586[20070623-115805] kan niet worden geïnstalleerd vanwege ontbrekende afhankelijkheden Er zijn geen installeerbare aanbieders van libsexy.so.2 voor openftd-gui-0.98.6-4.i586[20070623-115805] Conflictoplossing: ( ) openftd-gui niet installeren ( ) Deze vereiste alleen hier negeren #### YaST2 conflicts list END ### [/code:1:c6bffcd94c] Na het selecteren van "openftd-gui niet installeren" ontstaan er weer andere afhankelijkheden.
Link naar reactie
[quote:80cacea222="Japie III"]ik heb nu door middel van de Repositorie libnotify-devel kunnen installeren, maar als ik ftd nu opstart krijg ik: [code:1:80cacea222] /usr/bin/openftd_gui: error while loading shared libraries: libnotify.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory [/code:1:80cacea222] Dusja, het heeft niet echt veel geholpen...[/quote:80cacea222] is libnotify zelf wel geinstalleerd? zoek even in yast bij softwarebeheer naar libnotify.so en kijk of het bijhorende pakket wel op je pc staat.
Link naar reactie
[quote:442f7d32e7="Japie III"]ik heb nu door middel van de Repositorie libnotify-devel kunnen installeren, maar als ik ftd nu opstart krijg ik: [code:1:442f7d32e7] /usr/bin/openftd_gui: error while loading shared libraries: libnotify.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory [/code:1:442f7d32e7] Dusja, het heeft niet echt veel geholpen...[/quote:442f7d32e7] is libnotify zelf wel geinstalleerd? zoek even in yast bij softwarebeheer naar libnotify.so en kijk of het bijhorende pakket wel op je pc staat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...