Ga naar inhoud

linux en draadloos


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb de volgende configuratie: 2 pc's beide met suse 10.2, volledig geupdate. 1x modem speedtouch 546i ik heb in de kast ligen: een sitecom WL173 54Mbps de meegeleverde usb adapters, die wel werken in WIndows, werken NIET in linux, ook niet met ndiswrapper Vraag 1 Ik kan toch elke wlan-adapter gebruiken om te connecten met de WL 173? vraag2: Wie heeft ook draadloos in Linux en welke kaart/adapter heb jij? Dank
Link naar reactie
[quote:a1637b0115="spaarvarken"]Welke wlan adapter werkt dat out off the box in linux? [/quote:a1637b0115] Echt out of de box zoals een wired netwerkkaart zal niet gaan lukken. [quote:a1637b0115="spaarvarken"]Wie heeft ook draadloos in Linux en welke kaart/adapter heb jij? (..) aan directe ervaringen heb ik meer [/quote:a1637b0115] Ik heb een Linksys WMP54G v4.1. Mijn ervaringen hierover staat in [url=http://forum.nedlinux.nl/viewtopic.php?id=25158]deze discussie[/url] op Nedlinux forum. Maar zoals je kunt lezen heb ik 'm alleen aan de praat kunnen krijgen in Ubuntu Edgy. Dus nog niet in openSuSE 10.2.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...