Ga naar inhoud

[openSUSE 10.2] Slaapstand probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
[quote:819bc455bf="hws"]Na het herstarten van suspend to disk heb ik de 2 volgende problemen: 1) De sessie wordt hersteld zonder dat ik me opnieuw moet aanmelden; [/quote:819bc455bf] Da's normaal [quote:819bc455bf] 2) De internetverbinding (NIC) is geblokkeerd. [/quote:819bc455bf] Heb ik meer over gelezen. Zelf heb ik dat overigens niet. Gebruik je knetworkmanager? Je zou de verbinding kunnen herstarten met het commando [b:819bc455bf]/etc/init.d/network restart[/b:819bc455bf] (uiteraard als root)
Link naar reactie
Dank je maximilaan voor je antwoord. 1) Herstarten zonder opnieuw aan te melden gebeurt als ik suspend to disk doe via K Menu. Suspend to disk via Kpowersave gaat het wel zoals ik dat wil; namelijk met opnieuw aanmelden. 2) Op dit moment heb ik geen last meer van vastlopen van de NIC. Ja, ik gebruik Knetworkmanager. Of dit ten tijde van het vastlopen ook het geval was weet ik niet meer. Inmiddels zijn er natuurlijk wel alle updates toegepast, misschien zat daarbij wel de oplossing van het vastlopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...