Ga naar inhoud

Totem decoder(s) voor Suse 10.1


anoniem

Aanbevolen berichten

http://en.opensuse.org/Communicate#Web_Forums Voor een beginneling vind ik het trouwens nogal heftig om met SUSE te beginnen, eigenlijk. Waarom die? Ik heb zelf een LiveDVD met SUSE 10.1, en ik vind 'm nogal lastig. Ik maak de laatste tijd nogal reclame voor Ubuntu, die ik veel gebruikersvriendelijker vind. Bovendien geheel in het Nederlands te draaien en met prima, vriendelijke en behulpzame Nederlandstalige ondersteuning via het Nederlandse Ubuntuforum http://forum.ubuntu-nl.org/ Groet, Pjotr.
Link naar reactie
Ja met Ubuntu ook gedraaid en is inderdaad ook mooi! Maar Suse 10.1 is nog een stuk gebr. makkelijker. In Ubuntu moest ik MC zelf installen. RPM in Suse simpel erop klikken en uitgepakt en geinstalled. KDETV onder Suse gauw draaiend en met geluid! Suse herkent ook gelijk mijn Windows partities op de 1e HD etc. Ubuntu kwam ik allen toe om data van een usb stick/diskette vinnen te halen. Dat gaf mij de doorslag voor Suse 10.1 Susdo commando's zijn mij wat te moeielijk helaas. Vic PS: Ik heb codecs gevonden voor Suse
Link naar reactie
[quote:7ade2e712a="vbouw"]Ja met Ubuntu ook gedraaid en is inderdaad ook mooi! Maar Suse 10.1 is nog een stuk gebr. makkelijker. In Ubuntu moest ik MC zelf installen. RPM in Suse simpel erop klikken en uitgepakt en geinstalled. KDETV onder Suse gauw draaiend en met geluid! Suse herkent ook gelijk mijn Windows partities op de 1e HD etc. Ubuntu kwam ik allen toe om data van een usb stick/diskette vinnen te halen. Dat gaf mij de doorslag voor Suse 10.1 Susdo commando's zijn mij wat te moeielijk helaas. Vic PS: Ik heb codecs gevonden voor Suse[/quote:7ade2e712a] E nde bootloader van Suse is stuk eenvoudiger om aan te passen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...