Ga naar inhoud

Teveel xorg.conf ?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:c181b56450="vanaggelen"]Ik moet herhaaldelijk m'n scherminstellingen configureren. (...) Is dat misschien de oorzaak? Dus teveel ? [/quote:c181b56450] Nee, dat is niet de oorzaak van je scherminstellingen probleem. Dat zijn configuratie-bestanden die tijdens het installeren/configureren van SuSE zijn aangemaakt. Om welke scheminstellingen gaat het? En wat heb je voor een merk/type monitor? Gaat het om dezelfde pc als in je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=155447&highlight=]ati-driver installeer topic?[/url] Hoe liep dat af?
Link naar reactie
[quote="jolo"][quote:83bc01f668="vanaggelen"] Om welke scheminstellingen gaat het? En wat heb je voor een merk/type monitor? Gaat het om dezelfde pc als in je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=155447&highlight=]ati-driver installeer topic?[/url] Hoe liep dat af?[/quote:83bc01f668] Hai Jolo, Ik heb een Medion MD 30917 scherm 17" . Daarvoor kies ik "VESA" Dat ging bij SuSE 10 ook goed. Deze stel ik via Sax2 na eerst uit X gegaan te zijn en naar init 3, in op 1280x1024 en kleurdiepte 16. Heb de laatste ati-driver gedownload. Ja, het gaat om dezelfde pc als toen. Zie onderste regel. Groet, Ries
Link naar reactie
Hallo, Het ziet er naar uit dat het slechts kuren zijn geweest. Vooral gister veel last van gehad. Kan wezen dat ik met de configuratie van sax2 niet in de juiste runlevel heb gezeten. Ik heb een alles behalve vlekkeloze installatie van SuSE 10.1 De laatste twee sessie's gaan weer prima! Maar even afwachten. Mocht het misgaan meld ik me weer. Bedankt! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...