Ga naar inhoud

De HCC, raad het gebruik van CCleaner sterk af voor Windows7, prima voor XP, kunt u dit uitleggen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben slechts abonnee, geen redactielid, maar: ik heb nooit een probleem ervaren met CCleaner op Windows XP, Vista, 7, 8 of 8.1. Ik kan mij vinden in deze aanbevelingen van de redactie. Welke argumenten had deze HCC regio? Om een mogelijk punt vóór te zijn: als je relatief computerondeskundig bent, hanteer dan alleen de standaardinstellingen. Zoals met elk technisch gereedschap, als je allerhande opties gaat proberen terwijl je geen verstand er van hebt kunnen er brokken komen. Dat is alleen niet CCleaner-specifiek...
Link naar reactie
De hcc geeft vooral cursusen aan senioren die weinig of geen ervaring hebben met een PC en ccleaner heeft rechten om het register schoon te maken, en nog andere belangrijke locaties, omdat nietswetende PC gebruikers denken alles opruimen is belangrijk, ruimen ze zonder erg belanrijke register files op. en dit kan het systeem zeer erg beschadigen -------- het programma heeft zeer weinig effect op NIEUWERE PCs qua snelheid, maar op oudere is dit wel merkbaar als je ccleaner gebruikt
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...