Ga naar inhoud

Ati driver installeren op Suse 10.1


Aanbevolen berichten

Toen ik dus Suse 10.1 KDE (64bit) heb geinstalleerd, zag ik dat ik geen '3d support' heb. Ik heb toen bij ati.com de linux driver/installer gedownload en geinstalleerd met console. opnieuw opgestart en nog steeds geen 3D support. Nu zie ik "ati control" in mijn startmenu, als ik hem open dan staat er iets over FireGL wie kan me helpen.. ik wil gewoon een werkende videokaart hebben. met 3d support
Link naar reactie
[quote:e5112ef748="Tolgay"]Toen ik dus Suse 10.1 KDE (64bit) heb geinstalleerd, zag ik dat ik geen '3d support' heb. Ik heb toen bij ati.com de linux driver/installer gedownload en geinstalleerd met console. opnieuw opgestart en nog steeds geen 3D support. [/quote:e5112ef748] Je zou het kunnen proberen met deze [url=http://linux.wordpress.com/2006/05/12/suse-101-ati-drivers-installation/]SUSE 10.1: ATI Drivers Installation instructions.[/url]
Link naar reactie
[quote:2a17cb1166="jolo"][quote:2a17cb1166="Tolgay"]Toen ik dus Suse 10.1 KDE (64bit) heb geinstalleerd, zag ik dat ik geen '3d support' heb. Ik heb toen bij ati.com de linux driver/installer gedownload en geinstalleerd met console. opnieuw opgestart en nog steeds geen 3D support. [/quote:2a17cb1166] Je zou het kunnen proberen met deze [url=http://linux.wordpress.com/2006/05/12/suse-101-ati-drivers-installation/]SUSE 10.1: ATI Drivers Installation instructions.[/url][/quote:2a17cb1166] Ja het is me gelukt!! dankje well 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...