Ga naar inhoud

[debian] Problemen met PHPBB pakket


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben gisteren ongelooflijk aan het emmeren geweest met het kant en klare PHPBB pakket van Debian. Voornamelijk de MYSQL installatie ging niet fijn. Via google heb ik wel wat Tuto's gevonden maar allemaal voor een losse installatie en niet van het Debian pakket. Weet 1 van jullie de handleiding te vinden voor de PhpBB2 van Debian?
Link naar reactie
[quote:ec8b61389f="MrLeeJohn"]Zorg wel dat je phpbb regelmatig onderwerpt aan updates.... het is een gewillig doel van hackers gebleken.[/quote:ec8b61389f] Ja weet ik. Ik draai al meerdere van dit soort fora. Maar goed, deze moet ik toch echt eerst laten draaien voordat ze hem kunnen hacken!
Link naar reactie
Je kan ook probere om Xampp te installeren, als ik t me goed herinner is daarvoor een debian pakket. Als je dat heb gedaan de map phpbb2 in de map htdocs zette en ff een mysql database aanmake, kdenk wel dat je weet hoe dat moet, anders gebruik je phpmyadmin. (die zit ook bij het xampp pakket). Xampp is ongeveer 190 mb, kweet nie of je dat over hebt. Er zit apache mysql en filezilla ingebouwd. JPRGO
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...