Ga naar inhoud

Windows 7 configuratie van update loopt vast, hoe op te lossen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn windows loopt vast bij het configuren van een update. Als ik de computer afsluit doet hij de updates. Bij het opstarten moet hij deze updates configureren, daarbij loopt die vast. Ik kan hem wel in de veilige modus opstarten en dan via configuratiescherm de windows update weer verwijderen. Dan gaat die wel goed. Echter de volgende keer als ik de pc afsluit download die de update weer en begint het verhaal van voor af aan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die update niet meer gedownload wordt of dat die in ieder geval niet meer vastloopt?
Link naar reactie
Je kan wel informatie vinden over die patch, om dat te kunnen moet je een paar handelingen uitvoeren, ga via het configuratiescherm naar Windows updates. in Windows updates ga je naar geschiedenis, aanklikken linker muisknop, dan verschijnt een lijst met updates die je hebt binnengekregen ga met je muis op de betreffende update staan. klik de regel aan. 1x ..de regel licht op. > dan klik je met de linker muisknop 1 x > dan verschijnt de regel details weergeven.> klik 1x vervolgens met je rechte muis knop, en een venster verschijnt met details. In het venster verschijnt ook een link naar support.microsoft.com Om direct te weten wat de update betekend kun je ook het volgende typen: http://support.microsoft.com/kb/2892074 type na die schuine streep het nummer die update precies de letters inclusief schuine strepen en al zoals in de link als voorbeeld is te zien. Zo kun je de bedoeling of betekenis van elke windows update van microsoft na lezen. Het kan ook zijn dat je andere updates, die Microsoft als belangrijk beschouwd hebt gemist, het missen van updates kan ook maken dat Windows niet goed werkt. Oja, wifi werkt radiografisch, draadloos, een kleine atmosferische storing,in het signaal, net als bij gewone radio ontvangst in de verbinding, hoe onbeduidend dan ook,kan maken dat een update niet goed of onvolledig wordt ontvangen, waardoor de update niet goed wordt verwerkt. Probeer de update via een vaste kabel verbinding te downloaden, en kijk hoe Windows dan functioneert. Het is maar een idee, alles wat radiografisch door de ether gaat, kan toevallig net vatbaar zijn voor storing. Vooral met de toename van al het Wifi verkeer... suc6.......
Link naar reactie
Ik heb van alles geprobeerd, maar het probleem is helaas nog niet verholpen. Het gaat inderdaad om de update kb2892074. Als ik deze verwijder dan start die weer goed op, echter de volgende keer dat ik de laptop afsluit, gaat die de updates weer downloaden en bij opstarten (configureren van de updates) loopt die weer vast. Ik heb ook al geprobeerd om handmatig de update te downloaden, maar dat helpt ook niet. Ook windows update scanner heb ik al ingezet, maar die lost het probleem ook niet op. Het gaat elke keer weer mis met het configureren, maar ik kan niet verzinnen hoe ik dit moet oplossen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...