Ga naar inhoud

[Debian] muis weg


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Na wat klungelen met apt/aptitude ben ik opeens m'n muis kwijt...? Wat kan ik hieraan doen? Ik heb het niet over X maar over /dev/mouse-ps2-input-mice ..whatever. Of zou het iets opleveren om alle tty? af te lopen? Het programmatje gpm die ik al op diverse forums tegengekomen ben vind ik niet. Mssn weggeveegd met apt?? Kan iemand een tip geven? Bedankt
Link naar reactie
[quote:8f14bbc8c1="abraracourcix"] Na wat klungelen met apt/aptitude ben ik opeens m'n muis kwijt...? Wat kan ik hieraan doen? Ik heb het niet over X maar over /dev/mouse-ps2-input-mice ..whatever.[/quote:8f14bbc8c1] Heb je het al geprobeerd met [url=http://www.debian.org/releases/stable/i386/apcs02.html.en#id2533606]C.2.1. Setting Up Your Mouse[/url] uit de Debian manual?
Link naar reactie
Ik heb het kunnen fixen met de package hotplug ?opnieuw? te installeren. Meteen daarna reboten en ik kwam terecht in mijn gloednieuwe gnome 2-12. Jihaaa. Of toch niet, want meteen kom ik ook weer terecht bij mijn eerste probleem(die ik ondertussen al vergeten was), dat ook de oorsprong was van mijn geklungel met apt! Anyway, mijn muisprobleem is opgelost thx. En mijn ander probleem post ik in een nieuwe post. cya : )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...