Ga naar inhoud

Welke distro te gebruiken voor CSS dedicated server


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een PII 233MHz staan, wil er een Teamspeak server van maken. Tevens wil ik er een dedicated server voor Counter-Strike Source op draaien. Welke distributie kan ik daar het beste voor gebruiken. Ik heb de FAQ gelezen en ik denk dat ik het beste RedHat kan gebruiken, maar heb ik hier gelijk in? Ik heb overigens niet veel verstand van Linux, eigenlijk geen verstand. Dus liever een wat eenvoudigere distro dan een meer bruikbare voor dit doeleind.
Link naar reactie
[quote:b9e3286b29="tomtom137"]... wil er een Teamspeak server van maken. Tevens wil ik er een dedicated server voor Counter-Strike Source op draaien. [/quote:b9e3286b29] Dat lijkt me niet mogelijk: teamspeak én [i:b9e3286b29]dedicated [/i:b9e3286b29]game.. :roll: Komend nummer van [url=www.linux-magazine.com]linuxmagazine[/url] heeft als dvd bijlage een "games optimized distribution". Welke dat is weet ik (nog) niet; is nog via de koerier op weg naar me, maar je kan dus de kiosk in de gaten houden.
Link naar reactie
[quote:05ef69d9ca="rolfb"][quote:05ef69d9ca="tomtom137"]... wil er een Teamspeak server van maken. Tevens wil ik er een dedicated server voor Counter-Strike Source op draaien. [/quote:05ef69d9ca] Dat lijkt me niet mogelijk: teamspeak én [i:05ef69d9ca]dedicated [/i:05ef69d9ca]game.. :roll: Komend nummer van [url=www.linux-magazine.com]linuxmagazine[/url] heeft als dvd bijlage een "games optimized distribution". Welke dat is weet ik (nog) niet; is nog via de koerier op weg naar me, maar je kan dus de kiosk in de gaten houden.[/quote:05ef69d9ca] En welke distributie is uiteindelijk de 'games optimized distribution' geworden? Ik zal morgen eens in m'n kiosk in de buurt kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...