Ga naar inhoud

Volgens memtest is het geheugen ok?????


anoniem

Aanbevolen berichten

De pc is zo nu en dan traag. Ik krijg regelmatig een blauw scherm. Maar het maakt niet uit of de PC net aan staat of langer. Dus temperatuur? Ik weet bijna zeker dat het de SSD niet is. Ik dacht in de eerste instantie aan mijn klokgenerator, dus moederboord. Omdat de PC ook tijdens een geopende bios, dus buiten de rest van soft & hardware om vast liep. Maar zeker weten doe ik dat niet, vandaar mijn vraag.
Link naar reactie
Voordat je ingrijpende en dure maatregelen neemt, Misschien moet je de map met tijdelijke internet bestanden leegmaken, dergelijke overtollige data kan de pc traag maken. Windows heeft de eigenschap om van elke handeling, die je uitvoert op de pc, een data bestandje ervan te archiveren, om er vervolgens niets meer mee te doen. Als je schijf al maar voller raakt met dergelijke overtollige data rommel, word je pc, hoe snel hij ook is, volgens fabrieksspecificaties steeds trager Met ccleaner haal je op verantwoorde wijze de digitale bezem door je systeem, het gratis software, ook wel freeware genoemd. http://ccleaner.nl.softonic.com/ Download de software en installeer die op je pc, en voer de schoonmaak uit. Je pc zal dan weer sneller reageren..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...