Ga naar inhoud

Amarok speelt maar 1 nummer af


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik werk nu al weer een paar weken tot grote tevredenheid met SUSE 10.0 op mijn AMD Athlon 64 3200+ machine. Maar het lukt me niet om Amarok een hele speellijst af te laten spelen. hij stopt na 1 nummer. Ik zoek me suf in de instellingen, maar ik kan niets vinden om dit te veranderen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan veranderen? Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:7fa1faac78="maximilaan"] Gebruik je amaroK van SUSE, of van een derde partij, zoals Guru? Max[/quote:7fa1faac78] De oorspronkelijke installatie was vanuit SuSE 10, daarna heb ik in YaST Guru als installatiesource toegevoegd. [quote:7fa1faac78="Marcel de Reus"] Misschien klik je dubbel op een track ipv op de play knop te drukken? [/quote:7fa1faac78] Ik klik gewoon op play
Link naar reactie
[quote:815479e011="maximilaan"] Gebruik je amaroK van SUSE, of van een derde partij, zoals Guru? Max[/quote:815479e011] Aan het denken gezet door deze vraag heb ik een update gedaan en toen bleek dat er wat afhankelijkheidsproblemen te zijn. De Helix/Realplayer engine for amarok was versie 1.3.1-7, de rest was 1.3.8. Effe wegvinken en Amarok doet nu weer alles! Bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...