Ga naar inhoud

Suse 10 - Error installatie MySQL Query Browser


anoniem

Aanbevolen berichten

Hi, Tijdens de installatie van MySQL Query Browser krijg ik de volgende dependency conflict bij de installatie: mysql-query-brower requires libgtkhtml-3.6.so.18 Ik heb reeds gtkhtml 2.6.3-9 correct geinstalleerd (is zichtbaar in Yast), maar toch krijg ik het bovenstaande dependency conflict. Op het internet kan ik nergens een versie 3.6 vinden. Waarvoor staat 3.6 in de vereiste dependency? Hoe kan ik dit oplossen? De installatie van mysql-query-browser lukt wel goed, maar tijdens het opstarten start de query browser niet. Heeft er iemand een idee wat dit kan betekenen, of hoe ik dit kan oplossen? Talloze pogingen op het internet hebben mij voorlopig niks opgeleverd. MySQL (4.1.13-3) en MySQL Administrator starten zonder problemen... Thx...
Link naar reactie
Beste Maximiliaan en windowsxp-pro, Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik probeer de MySQL-query browser te installeren via een rpm via Yast. Ik heb zonet de libgtkhtml-rpm gedownload en geinstalleerd van rpmfind.net (zoals aangegeven werd door windowsxp-pro) . Bij de installatie via Yast krijg ik de melding dat er een conflict is met libgtkhtml-3.so.15. Deze is in gebruik door evolution. Ik krijg de keuze om deze samen met evolution te verwijderen. Omwille van het feit dat ik geen evolution gebruik, heb ik dit dan ook gedaan. Nadat de installatie van de libgtkhtml van rpmfind.net succesvol verlopen is, kan ik ook probleemloos de MySQL-query-browser starten. Hartelijk dank voor de correcte analyses en oplossing... Grtz, Wismerhill
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...