anoniem Geplaatst: 16 december 2013 Delen Geplaatst: 16 december 2013 kreeg van eneco een brief, zij zeiden dachten dat mij mailadres niet meer goed was. Link naar reactie
ferryferry Geplaatst: 16 december 2013 Delen Geplaatst: 16 december 2013 Je kunt het best even bij je provider inloggen als je bijvoorbeeld KPN hebt, kun je inloggen op mijn KPN en vervolgens kun je daar je mailbox legen. Zo gooi je hem helemaal leeg. Ook kun je bijvoorbeeld bij outlook instellen dat je geen kopie op de server wilt bewaren (in je accountinstellingen bij geavanceerd). Wanneer dat vinkje dus uit staat, laat hij de originele mails niet meer op de server staan, en loopt hij niet meer vol. Grt. Ferry Link naar reactie
jammah@ziggo.nl Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Het zou kunnen. Ik heb dit bij Ziggo wel eens gehad. Mailprogramma instellen om bijvoorbeeld eens per maand de mail op de server weg te gooien wil wel helpen. Deze instelling vind je onder extra>accountinstellingen>serverinstellingen (bij thunderbird). Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.