Ga naar inhoud

Hoe kan ik simpel films kopieeren van pc naar samsung tablet ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het kan zijn dat Android niet alle videoformaten ondersteunt. Zet eventueel het film bestand voordat je die kopieert, om naar een videoformaat dat wel wordt ondersteunt. Dat kan met video converter. http://www.freemake.com/nl/free_video_converter/ Verbind je tablet met de meegeleverde usb-kabel met de pc. De tablet verschijnt dan als externe schijf op het scherm van je pc. Dan kun je video’s, muziek en foto’s naar het nieuw verschenen venster verslepen. Wacht dan even een paar tellen, tot de bestanden helemaal zijn overgezet, ontkoppel het je tablet van de pc en ga naar de videospeler op je tablet om het resultaat te bekijken......suc6......
Link naar reactie
Vraag jezelf wel af of het wel zo wijs is om films te kopiëren naar het geheugen van je tablet, omdat filmbestanden van kwaliteit nogal wat opslagruimte innemen en het interne geheugen van tablets is meestal niet zo bijzonder groot. Als je tablet een micro SD kaart slot heeft, kun je de filmbestanden beter op zo'n micro SD kaartje zetten en dan daarvanaf spelen met de juiste software (check bijv. VLC player voor Android). Of nog mooier is het als je filmbestanden via wifi vanaf een locatie in je thuisnetwerk kunt streamen naar je tablet. Hier zijn meerdere oplossingen voor bedacht, de ene gebruiksvriendelijker dan de andere.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Persoonlijk ben ik nog geen standaard extenties (MP4, AVI,MKV) tegen gekomen die niet op mijn Samsung Tablet willen spelen. Even MX PLayer installeren. Geen codec? Geen probleem, hij geeft zelf de juiste install via de store aan. Belachelij khoge resoluties zijn echt niet nodig op een standaard tablet, hoor. Om te copieëren gebruik ik ES File Explorer. Niet snel maar het werkt prima. En anders via USB aansluiten op de pc.
Link naar reactie
How much inbuilt mermoy with this tablet and at what level it is up gradable ?Can I know what accessory we can get with this tablet ? I want to buy this tablet only for application testing purpose . Should I buy this tablet for that ? Can we charge tablet using USB with computer cause I am unable to charge Samsung tab 2.0 while connecting with my PC with USB in debugging mode. (As it need more power for that.)So can I charge this tablet ?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...