Ga naar inhoud

SuSE 9.3 + IMAP (Cyrus)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben bezig met de installatie van een Postfix/Cyrus/eGroupware mailoplossing op mijn nieuwe SuSE 9.3 machine. Postfix werkt prima, maar het is me niet helemaal duidelijk hoe nu Cyrus - standaard met YaST geïnstalleerd - geconfigureerd moet worden. Het lukt me bijvoorbeeld wel om met kMail mijn mailbox te benaderen, overigens alleen lokaal op de server, maar als ik dit met bijvoorbeeld probeer eGroupware probeer krijg ik de melding dat de gebruiker niet gevonden kan worden. Ik vermoed dus dat Cyrus iets meer afconfiguratie nodig heeft dan alleen het aanmaken van de mail folder voor de gebruiker. Uiteraard staat in main.cf van Postfix de doorverwijzing naar Cyrus, wat ook werkt, want ik ontvang de post in Cyrus. Wie o wie kan mij meer vertellen over Cyrus in deze configuratie? Alvast bedank.
Link naar reactie
KDE heeft daarover een document geschreven. die is te lezen in de userguide van KDE. De online-versie vind je op http://docs.kde.org/development/en , klik op 'userguide' en zoek naar de sectie over system administration -> groupware in kde (exacte naam weet ik niet, docs.kde.org is momenteel uit de lucht) De Engelstalige userguide van je KDE-installatie bevat het document trouwens ook. Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...