Ga naar inhoud

[kde 3.4] KNode


Aanbevolen berichten

Tot nu toe gebruikte ik naar volle tevredenheid knode om nieuwsgroepen te lezen. Echter: ik installeer kde 3.4, het officiele Slackware-10.1 pkg. Mijn .kde dir in mijn home dir wijzig ik niet. KNode ziet er uit als vanouds: een window met daarin 3 'blokken' (hoe noem je dat?): de lijst met geinstalleerde nieuwsgroepen links, een blok met de msgs-headers van de geselecteerde nieuwsgroep rechts boven en rechtsonder een blok met de tekst van de geselecteerde msg. Dit alles dus in een window. Op een gegeven moment klungel ik wat en slaag er helaas in het blok met msg-headers en het blok voor de msg-tekst te verwijderen. Bij vorige versies van KNode kon je dan in het menu wel de opties vinden om dat te repareren. Maar nu: geen opties hiervoor te vinden. wel een optie setting|headerview wat een apart windowtje genereert en daarin is dan ook nog setting|show article viewer te enablen. Nu heb ik dus twee windows. Door op het kruisje van het 'hoofdwindow' te drukken verlaat ik KNode. Klik ik op het KNode icon, dan krijg ik nu dus twee windows, en kan ik gaan muizen totdat alles weer naast elkaar de desktop ruimte vult, wat tijd & moeite kost, terwijl alles prima ingesteld stond in de vorige versie van KNode. Of mis ik wat? Graag uw deskundige commentaar. Alle verandering is geen verbetering. (bekend spreekwoord).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...