anoniem Geplaatst: 13 december 2013 Delen Geplaatst: 13 december 2013 ik ben al maanden bezig met upc om de storing zowel aan de orizon moden als de inernet moden te verhelpen, er zijn 16 monteuren aan de deur geweest, maar de storing blijft. UPC is alleen bezig hun komende jaar tariven te verhogen, maar de rest is een bijzaak. Met andere worden BETALEN want aan de apparaturen wordt er niets aan gedaan. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2013 Stap over naar een andere internetaanbieder (bijv. Ziggo), dan krijg je vanzelf een nieuw modem. Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 13 december 2013 Delen Geplaatst: 13 december 2013 Voordat je een abonnementsverplichting aangaat bij een andere provider, Houd er rekening mee dat je UPC abonnement alleen kan opzeggen na de contracttermijn van 12 maanden en dan wel uiterlijk één maand voordat het contract afloopt. Anders haal je,jezelf dubbele abonnement verplichtingen op de nek. ..Check de opzegvoorwaarden nog effe.....sterkte..... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2013 UPC kan het beloofde niet waarmaken in dit geval Ontbinden van het contract wegens wanprestatie aanvragen dus. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2013 Vraag in ieder geval je abonnementsgeld terug aan UPC! Ik heb ook maanden dikke ellende gehad, en heb het hele eerste jaar aan abonnementsgeld retour gekregen. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.