Ga naar inhoud

terug naar bureablad


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben geen KDE kenner, maar volgens mij is er al een dergelijke knop aanwezig ? Ergens in de taakbalk, naast de KDE menu knop of zo ? Is bureaublad icoontje eigelijk niet dat wat jij zocht ? Hij staat gelijk naast het K meun logo links onder op dit plaatje : [url=http://www.kde.org/screenshots/images/3.3/snapshot3.png]HIER[/url]. P&B
Link naar reactie
[quote:46b4469794="windowsXP-PRO"]ALs jij op dat icoontje de eigenschappen oproept, kan je ze dan hier posten. [/quote:46b4469794] Dat icoontje heeft geen eigenschappen. Om icoon Bureaubladtoegang op de Taakbalk te krijgen. Klik met de rechter muis knop op een lege plek op de Taakbalk. Wijs met de muis op Toevoegen > Speciale knop. Klik op Bureaubladtoegang.
Link naar reactie
[quote:b57b9eb00b="windowsXP-PRO"]Wie weet hoe ik een icoon in de taak-balk zet, en als ik die aanklik gaan alle vensters naar de taakbalk en zie ik in 1x mijn bueablad? Ik gebruik KDE3.3 Evert[/quote:b57b9eb00b] Het antwoord is al gegeven, maar ik vraag me toch af waarom je die knop nodig hebt. Met alt-'pijltje-rechts' of iets dergelijks heb je toch gewoon je volgende 'clean' desktop?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...