Ga naar inhoud

Rar onder linux


anoniem

Aanbevolen berichten

Na 3 secs googlen.... http://www.google.com/search?hl=en&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&q=unrar+linux+&btnG=Search En nog eens 4 sec later http://www.google.com/search?hl=en&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&q=unrar+linux+slackware&btnG=Search En toen 2 secs later http://mirror.etf.bg.ac.yu/linuxpackages/Slackware-9/robert/unrar/ Happy unrarring :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik gebruik al jaren unrar onder linux en ik heb nooit problemen. Heb je al een sfv check gedaan? (o nee die vind je alleen bij release group .rar bestanden en jij download alleen bootlegs ;) ). Ik gebruik trouwens deze onder archlinux: UNRAR 3.40 freeware Copyright (c) 1993-2004 Alexander Roshal
Link naar reactie
Hier ook UNRAR 3.40 freeware Copyright (c) 1993-2004 Alexander Roshal doe gewoon unrar x <eerste uit de multipart> en unpackt. Nooit zien foutgaan eerlijk gezegd. Als er een wachtwoord nodig is voor het uitpakken vraagt hij daar om. Misschien dat ark de vraag om het wachtwoord niet doorspeelt van het rar programma?
Link naar reactie
[quote:67960e75ed="Tekkie"]Hier ook UNRAR 3.40 freeware Copyright (c) 1993-2004 Alexander Roshal doe gewoon unrar x <eerste uit de multipart> en unpackt. Nooit zien foutgaan eerlijk gezegd. Als er een wachtwoord nodig is voor het uitpakken vraagt hij daar om. Misschien dat ark de vraag om het wachtwoord niet doorspeelt van het rar programma?[/quote:67960e75ed] Hmmm, misschien dat daar het probleem hem dan in zit ? Ik heb nu momenteel in gebruik : UNRAR 2.71 freeware Copyright (c) 1993-2000 Eugene Roshal Ik meende dat dit de nieuwste versie was, maar er is blijkbaar nog nieuwer, dan moet ik die eerst maar eens proberen. P&B
Link naar reactie
Ik ben er inmiddels al achter dat ik gewoon de unrar van rarsoft moest hebben. Die oude versie heb ik van een slackware site gehaald, maar dat bleek dus een hele oude versie te zijn. Toch heb ik toen voor de Slackware variant gekozen, omdat ik dacht dat rarsoft geen freeware beschikbaar stelde en dat ik beter het zekere voor het onzekere kon nemen door de slackware variant te nemen...nu pas later besef ik dus dat het ook gewoon van rarsoft was.... Bedankt voor de hulpt alles werkt nu naar behoren, ook de oude multi-spanned rarfiles op diskette's kan ik nu gewoon unrarren :-), dat lukte met die vorige ook niet. P&B
Link naar reactie
[quote:983258c3e1="Tekkie"]Er zijn mensen die nog wel eens spelletjes s[p|t]elen op hun windows computer. En die binnenhalen met hun 24x7 linux computer denk ik. :roll:[/quote:983258c3e1] Er zijn ook mensen die XviD films downloaden, unrarren en branden met hun 24x7 linuxcomputer en daarna bekijken op hun huiskamer XviD dvd speler ;)
Link naar reactie
[quote:40abe37631="Tekkie"]Heb ik ook altijd wel afgevraagd, wat is er eigenlijk te winnen om een divx in te pakken met rar? 3 kilobytes?[/quote:40abe37631] Ongeveer dit: 719M ./Stichting_BREIN.2004.UNCUT.DVDRip.XviD-GZP 699M gzp_Stichting_BREIN.avi 20MB dus ;) Maar al de losse rar files upload en post wat makkelijker dan een grote file en daarom wordt dit ook gedaan. Het gaat niet zozeer om de compressie.
Link naar reactie
[quote:9b00d680a2="Tekkie"]Er zijn mensen die nog wel eens spelletjes s[p|t]elen op hun windows computer. En die binnenhalen met hun 24x7 linux computer denk ik. :roll:[/quote:9b00d680a2] Bedoel je hier soms wat mee ?, want dan voel ik me dus niet aangesproken :-? Wat rar onder linux betreft, misschien komen sommige linux gebruikers nooit rar tegen, maar ik toch regelmatig. Niet al mijn kennissen / vrienden gebruiken linux namelijk en onder windows is rar best wel populair nog, omdat het een hogere compressie dan zip kan halen. Ook school houdt nog niet altijd rekening met linux gebruikers, alhoewel dat toch wel overwegend zip is wat wordt gebruikt... P&B
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...