Ga naar inhoud

Firefox instaleren onder slackware


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Zojuist heb ik firefox 1.0 geinstalleerd op mijn slackware desktop, dat gaat op zich heel gemakkelijk met de installer die ze hebben gemaakt. Binnen enkele minuten was firefox operationeel en heb ik er ook mee gesurft etc. Helaas kan ik firefox nu niet meer terugvinden, want ze staat niet het menu van kde. Ook als ik met run command "firefox" intyp, dan start ze niet op. Het moet geinstalleerd zijn, want ik heb er al mee gesurft, maar nadat ik het heb afgesloten kan ik het pogramma niet meer terug vinden... Hoe kan ik dit weer terug vinden en kun je dan ook een pictogram naar toe laten verwijzen zodat je snel de browser kunt starten met een muisklik ? P&B
Link naar reactie
[quote:13ba142220="Venzent"]vanuit console (als root) updatedb locate firefox[/quote:13ba142220] Dat werkt ook niet ? Als root heb ik updatedb gedaan, vervolgens locate firefox. Na het opnieuw starten van X zie ik nergens een irefox icoon, ook kan ik nog steeds niet m.b.v. run command het programma starten... Vreemd hoor... Die symlinks...hoe werken die ? Dat zijn gewoon bestandjes met een absoluuthpad verwijzing naar het echte programma ? P&B
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...