Ga naar inhoud

kan iemand mij helpen met een slecht werkend headset?


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, vandaag een nieuwe PC gekocht, werkt mijn razer megalodon headset (USB) niet meer naar behoren. ik was een beetje aan het gamen waar het geluid van aan stond en muziek aan het luisteren, ik hoorde tijdens het muziek luisteren al een heeeeeel klein beetje gekraak maar was echt minimaal. dus het meeste geluid werkt wel maar mijn probleem is voornamelijk met skype ik kan niet met mijn vrienden bellen want het blijft kraken. kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Ik weet niet hoelang je dat type hoofdtelefoon hebt. Maar dat gekraak kan komen door slijtage aan de volume regelaar, de sleepcontacten in die volume regelaar kunnen door regelmatig draaien, aan slijtage onderhevig raken. en daardoor minder contact maken, en dat veroorzaakt dat gekraak. Wanneer je draait aan de volume regelaar en je hoort gekraak, dan ligt de oorzaak in slijtage van de sleepcontacten in die volume regelaar, in de praktijk wordt dat gekraak meestal erger, en verdwijnt het geluid uiteindelijk helemaal, doordat de sleepcontacten in die volume regelaar zo ver zijn afgesleten dat de functie van de volume regelaar na ergere haperingen helemaal uit valt. Het is een kwaal dat bij veel volume regelaars optreed waaraan regelmatig aan gedraaid wordt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...