Ga naar inhoud

Ik heb witte videobestanden hoe kan dat?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, CT. Hyves ging veranderen en als ik niet optijd mijn foto's/Video's af haalde zou dat verloren gaan. Ik had dus net optijd alles eraf kunnen halen. Foto's zijn te zien maar de video's zijn allemaal witte blaadjes (bestanden) en dat kan mijn computer niet lezen en afspelen...maar het moet wel kunnen, het zijn voor mij persoonlijke video's (pasgeboren zoon e.a. filmpjes) Hoe kan ik dat oplossen? Groeten Marco
Link naar reactie
http://www.freemake.com/nl/free_video_converter/ Waarschijnlijk heeft Hyves je bestanden omgezet in een ander afwijkend bestandsformaat. Maar met een videoconverter, dat is een gratis programmatje (freeware) waarmee je de media video bestanden weer kan omzetten naar een ander bestandsformaat), kun je de video's weer omzetten naar een bestand zodat jou media speler de video gewoon kan afspelen, en de beelden voor jou weer gewoon te zien zijn. Deze video converter kan de meeste afwijkende video bestanden omzetten naar een ander afspeelbaar formaat, Zoals, AVI, MP4, MP4, WMV, MKV, SWF, FLV, 3GP, MPEG, DVD, Blu-ray, Suc6......
Link naar reactie
  • 5 weken later...
I was curious about if you ever cnosidered switching the page layout of your site? Its very well written; I really like what you have got to state. But maybe you can include a a bit more in the way of content so people can connect to it better. Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures. Maybe you can space it out better?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...