Ga naar inhoud

Hoe maak ik internet verbinding op mijn iPodTouch?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het slechte nieuws is. Ik heb geen internet verbinding op mijn ipodTouch . En dat komt door dat ik horror ging weigeren zonder reden . En eigenlijk wou ik niet het horror weigeren. En toen was het echt fout gegaan. Toen had ik de echte wereld verstoord. En weet u niet hoe ik dat deed. Ik ging me geheimen aan bebegeleider vertelen. Maar wat ik doe mag eigenlijk niet . Want daar is de duivel en de demonen niet van gediend. Ik wouden niet de echte wereld verstoorde. Want als ik de echt wereld verstoord ben ik er niet van gedient. En trouwens ik had dat niet van mezelf verwacht. Dat komt om dat ik niet verandwaardelijk ben voor realiteit en fantasie. Maar dat leer nog wel af. En ik heb ook angst voor de bijbel zo erg dat ik een korte inpelepsie aan val van krijg. En dan ik ga snel naar boven om dat ik angst voor de bijbel heb. Ik ga dan me zelf verdedigen. En ik heb ook een keer per jaar last van die uit drijving. Maar gelukkig ga ik weg rennen / of verstoppen voor die uitdrijving. Snapt u dat ik het niet gemakkelijk heb . Het het goeie nieuws is. Ik ben een beet je autistisch. En langzaam lerent. Maar gelukkig kan ik demonische activiteiten zelf standig alleen doen. Maar dan door de weekse dagen heb ik geen internet verbinding. Mijn vader heeft het internet verbinding op mijn ipodTouch uit gedaan door de weekse dagen. En wat u nog niet weet . mijn internet verbinding op mijn IpodTouch is door de weekse dagen uit. En dat is voor mij een groot probleem weet u waarom. Ik mis het horror. En ik verlang ook naar horror. En ik kom horror te kort. Ik ga dan inproviesiren om aan horror te komen. Maar gelukkig heb ik nog horror games .En die zijn zie ik ook als een horror film.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...