Ga naar inhoud

SuSE 9.2 Professional is uitgebracht


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
[quote:69c989df0e="royzwiers"]ok dan ga ik dat morgen eens proberen[/quote:69c989df0e] Dat zal dan wat later worden. Ik had SuSE 9.2 eigenlijk begin december verwacht. Dus een maand later dan de winkel versie. Maar volgens de [url=ftp://ftp.mirror.nl/pub/mirror/suse/i386/9.2/README.txt]readme.txt[/url] op de SuSE ftp wordt deze pas verwacht midden januari 2005. [quote:69c989df0e="SuSE ftp readme"] PS.: The SUSE Linux 9.2 ftp version is being worked on and will be made available in this directory in mid of January 2005.[/quote:69c989df0e] Ondanks dat SuSE 9.2 verbeterd is ten opzichte van de vorige versies, ondervond ik hier toch nog een probleem. Mijn HP PSC 750 werd herkend, en kon een test pagina printen. Maar printte na een reboot niet meer. Wat bleek de hpoj driver werd niet gestart tijdens het opstarten van SuSE. Waarom weet ik niet. Want in SuSE 9.1 en 9.0 werd deze hpoj driver nog wel automatisch gestart. Ik vond hiervoor echter een workaround. Namelijk door in /etc/init.d/boot.local de volgende regel toe te voegen [code:1:69c989df0e] /usr/sbin/ptal-init start [/code:1:69c989df0e] Ik noem dit een workaround omdat het in SuSE nogal ongebruikelijk is, om configuratie bestanden te editen met een editor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...