Ga naar inhoud

Linux vervanger voor wiskundig programma (derive)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds kort ben ik overgestapt op Linux. Ik ben voor mijn windowsprogrammatuur nog aan het zoeken voor geschikte vervangers. Ik zoek momenteel een vervanger voor Derive (wiskundig rekenprogramma). Ik heb dan het liefst een vervanger die er zoveel mogelijk op lijkt. Wie heeft een goede tip? Verder zoek ik ook nog een virtuele oscilloscoop voor onder Linux. Voor de volledigheid: Ik draai onder Gnoom. Alvast bedankt voor de reacties.
Link naar reactie
[quote:afbeccbe44="Bas Blazer"]Ik zoek momenteel een vervanger voor Derive (wiskundig rekenprogramma). Ik heb dan het liefst een vervanger die er zoveel mogelijk op lijkt. [/quote:afbeccbe44] Op LinuxQuestions.org loopt een thread over "What programs would you like to see ported to Linux?" [url=http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?postid=658143#post658143]Derive is 1 van de genoemde programma's.[/url] Het kan zijn dat deze pagina traag laad. Bij mij duurde het bijna 20 seconden voordat de juiste post werd getoond.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...