Ga naar inhoud

.exe (zip) openen in SuSE 9.1


anoniem

Aanbevolen berichten

Howdy! Ik ben een totale newby op `t gebied van Linux maar ben echt van plan die Gates zooi achter me te laten. Wel weet ik inmiddels dat ik niet moet zeuren over een .exe bestand. Maar ik krijg echter binnenkort een bios-update in .exe vorm (waarschijnlijk ZIP) die ik niet kan missen! Kan iemand mij een manier vertellen om dit te bewerkstelligen zonder dat ik iets van windows (middels Wine) hoef te installeren? Is opstarten in dos (diskette) misschien een oplossing. Heb nog wat resquediscs liggen... B.v.d.
Link naar reactie
[quote:23d123f2da="maximilaan"]Als het een self extracting zip file is, dan heb je kans dat een archiveerprogramma, zoals karchiver of ark, het kan openen. Daarna krijg je het volgende probleem: hoe krijg je de update in je bios?[/quote:23d123f2da] Helaas in 9 van de 10 gevallen met een MS-DOS boot diskette. Vaak heb je een hulp-programma nodig om je BIOS te flashen en nog vaker werkt dit alleen onder DOS :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...