Ga naar inhoud

[Fedora Core 3 test 1] Up2date werkt niet


Aanbevolen berichten

Aanmelden werkt niet, hier volgt het commando en opvolgende melding: [code:1:b65be5fb8f][root@localhost hws]# rhn_register Could not set exec context to root:sysadm_r:rpm_t. [/code:1:b65be5fb8f] De betekenis ontgaat mij op dit moment; er is nu te weinig tijd om dat uit te zoeken. Met yum of apt ben ik nog niet bekend, moet ik ook later nog uitvinden. Evengoed allen bedankt tot zover. -hws-
Link naar reactie
registreren is niet nodig voor fedora. up2date zou gewoon moeten werken, weliswaar inderdaad langzaam. Aan de mailinglist te zien zijn er meer problemen met up2date, dus wellicht inderdaad handig om eens naar yum te kijken, dat op den duur up2date compleet moet gaan vervangen. http://www.fedorafaq.org/#installsoftware komt wellicht van pas. Ook kun je naar mijn idee beter de fedora releases draaien, aangezien ze geen geslaagde update van de test versies naar de final garanderen, maar wel van release naar release (en core 2 is niet echt out of date) PS, groetjes aan Katharina :)
Link naar reactie
@jkossen Bedankt voor de link, dit heeft mij een stuk verder gebracht. yum werkt prima, zolang er maar geen onopgeloste dependencies zijn heb ik intussen gemerkt. Goed denkwerk overigens: hws + Burgum + Linux >> vader van Katharina. Groeten terug van Kat. @KayJay Mij is niet duidelijk wat je bedoelt met "sources omzetten" Betekent dit toepassen van andere programma's zoals bv "yum" of "apt"? -hws-
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...