Ga naar inhoud

Wie heeft er ervaring met een Matrox G550


Aanbevolen berichten

Misschien heb je er wel op dit forum over gelzen, maar ik heb een radeon 9200 SE video-kaart. Naa veel prutsen heb ik er twee monitoren op aangesloten. Jammergenoeg kan ik nu geen video's full-screen kijken. Na nog meer prutsen krijg ik dat niet aan de praat op twee monitoren. Nu wil ik een Matrox G550 gaan aanschaffen. Ik heb er namelijk wel iets goeds over gehoord. Heeft iemadn hier ervareing mee en kan iemadn mij vertellen of ik met een maxtor kaart "makkelijk" twee monitoren aan de praat krijg en dat ik , zonder de XF86Config om te zetten, full-screen een video kan kijken?
Link naar reactie
Sure. Kan allemaal. Gewoon op 1 monitor kan ook prima met de ATI kaart, alleen dan wel met de echte 'radeon' module en daar heb jij dus wat problemen mee. Of je niet tegen dezelfde problemen aan zult lopen met de Matrox kaart weet ik niet, het is iig een goede kaart (niet voor games overigens) met goede oss drivers dus een slechte investering is het iig niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...