Ga naar inhoud

Windows app starten vanuit de K-menu


Aanbevolen berichten

ik heb net middels Wine het programma Winzip 8.1 successvol geintalleerdt. Echter, ik wil vanuit de K-menu dit prgramma starten. de commando die ik invul is: wine /home/evert/.wine/drive_c/Program Files/WinZip/WINZIP32.EXE dit werkt niet ga ik met een konsole werken in het pad: /home/evert/.wine/drive_c/Program Files/WinZip/ en vul in wine WINZIP32.EXE. dan start winzip wel op? Wat doe ik fout?
Link naar reactie
Yep, dat herken ik Heb vroeger veel geklooid met Wine, puur om te kijken wat er zoal mogelijk was en in hoeverre je het zelf voor elkaar krijgt om de (vooral in die tijd) spartaanse Wine zover te krijgen datie een Windows-programma laat draaien Veel verder dan notepad ben ik overigens nooit gekomen :) Corel photopaint startte op zich wel, maar bleef hangen bij het opstartscherm.. Max
Link naar reactie
Er zijn veel apps die oner Wine draaien. Overbodig om te zeggen dat er een site voor is. Jij als Moderator zal dat wel weten. Overigens denk ik niet dat per definitie alle apps draaien onder 1 soort Wine versie. Het blijft een gok vindt ik. Ik wil wel opmerken dat onder versie [code:1:3c5c8f7e16]Wine]$ ls wine-20040615-1fc2winehq.i686.rpm [/code:1:3c5c8f7e16] Winrar 3.20 en Winzip 8.1 perfect draaien. Ik probeer nu FlashMX te laten draaien
Link naar reactie
Ik ben nog steeds aan het knoeien met IE6. Ik moet geloof ik ook maar weer eens een wine-versie hoger gaan proberen. En voor mij is het ook een leuke puzzel om te kijken of het lukt. (en mijn echtgenote weer wat argumenten uit handen nemen, dat op willekeurig moment weer het "verkeerde" OS draait, en dat ze windows wil hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...