Ga naar inhoud

Suse 9 geeft problemen


Aanbevolen berichten

[quote:d75c8ddef3="DukeH"]Hoi ik draai op dit moment Windows XP Pro + Suse 9.1 Echter heb ik met Suse een klein probleempje. Als ik Suse opstart ligt heel internet er uit. :-? Dan kan ik ook niet meer in Windows op internet. Waar zou dat aan kunnen liggen? Edit :// Als ik alleen in Windows kom , no problemos[/quote:d75c8ddef3] Hoe krijg je een IP toegegewezen? Met DHCP? Kijk sowieso eens ff wat ifconfig voor output geeft. Iets meer info dus als het ff kan..
Link naar reactie
[quote:c3bd45bbdd="InZane"][quote:c3bd45bbdd="DukeH"]Hoi ik draai op dit moment Windows XP Pro + Suse 9.1 Echter heb ik met Suse een klein probleempje. Als ik Suse opstart ligt heel internet er uit. :-? Dan kan ik ook niet meer in Windows op internet. Waar zou dat aan kunnen liggen? Edit :// Als ik alleen in Windows kom , no problemos[/quote:c3bd45bbdd] Hoe krijg je een IP toegegewezen? Met DHCP? Kijk sowieso eens ff wat ifconfig voor output geeft. Iets meer info dus als het ff kan..[/quote:c3bd45bbdd]DHCP als het goed is ja. Ik zit btw achter een Router.
Link naar reactie
[quote:b558e81836="DukeH"][quote:b558e81836="InZane"][quote:b558e81836="DukeH"]Hoi ik draai op dit moment Windows XP Pro + Suse 9.1 Echter heb ik met Suse een klein probleempje. Als ik Suse opstart ligt heel internet er uit. :-? Dan kan ik ook niet meer in Windows op internet. Waar zou dat aan kunnen liggen? Edit :// Als ik alleen in Windows kom , no problemos[/quote:b558e81836] Hoe krijg je een IP toegegewezen? Met DHCP? Kijk sowieso eens ff wat ifconfig voor output geeft. Iets meer info dus als het ff kan..[/quote:b558e81836]DHCP als het goed is ja. Ik zit btw achter een Router.[/quote:b558e81836] Al gekeken wat ifconfig geeft?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...