Ga naar inhoud

Mijn beide shift toetsen werken niet meer, hoe krijg ik ze weer terug?


anoniem

Aanbevolen berichten

je kan je toetsenbord instelling veranderen in NL of VS. waarschijnlijk dat dit het is. als het goed is, moet er rechtsonder op de taakbalk een toetsenbord staan. als je hierop klikt zie je VS (internationaal) of NL. heb dit probleem ook gehad, bij mij stond de instelling als NL. deze veranderd naar VS(int) en nergens maar last van.......suc6
Link naar reactie
Hoe heb je het toetsenbord schoongemaakt? Met vocht? Kan zijn dat het hier mee te maken heeft? Zijn er geen andere toetsen die dit verstoren. Zitten er geen toetsen vast. Bijvoorbeeld de volume-toetsen met mijn shift-toetsen. Hebben andere toetsen hetzelfde probleem? Bijvoorbeeld je + en - toets? Schoonmaakspulletje er in. Paar keer goed rammelen. En opgelost!
Link naar reactie
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-vista/add-an-input-language Mogelijk werkt deze wel. Wat je ook kan doen , mocht dat niet werken, dan het mogelijke drastische paardenmiddel, en dat is naar systeemherstel gaan van Windows, Windows zet dan alle instellingen terug, Nadeel is wel dat alle software Windows- updates, dus niet de persoonlijke bestanden zoals foto's en dergelijke, van na de betreffende systeemherstel datum op nieuw moeten worden gedownload. Maar probeer eerst de bovenste link van Microsoft..suc6.....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...