Ga naar inhoud

Klok widget verdwenen na W7 laatste update. Hoe te herstellen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ga naar configuratiescherm> daar ga je rechtsboven naar weergeven op: Categorie: grote pictogrammen of kleine dan kom je in alle configuratie onderdelen Daar kies je pictogram datum of tijd, Venster datum en tijd verschrijnt Stelt eventueel de datum en tijd in, daarna druk je op OK. Dan moet alles weer in orde zijn......suc6.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Geen (ronde) klok Widget meer op bureaublad Windows 7. Ik heb geen oplossing hiervoor, maar wil wel even melden dat ook ik omstreeks begin dec 2013 na een update ineens mijn klok van het bureaublad kwijt was, die niet meer was terug te zetten 'volgens de eigen procedure' van Microsoft. Deze kon alleen met systeemherstel worden teruggezet. ECHTER, bij het opnieuw uitvoeren van de update was de klok al direct weer opnieuw verdwenen. Inmiddels zijn er al weer twee updates (bij mij) binnengekomen, die de mogelijkheid van terugzetten op het bureaublad niet hebben mogelijk gemaakt. (De kalender bleef wel). Heb 2 mails naar Microsoft gestuurd en daarna ook nog een keer gebeld en daarbij vertelde Microsoft mij, dat ze het van mij voor de eerste keer hoorden (???) en het zouden doorgeven aan de technische mensen, die dan contact met mij zouden zoeken voor een oplossing voor mij. Daar zijn ze dan nu nog mee bezig!!! Als je 'meer gadgets downloaden' aanklikt, geeft Microsoft aan, dat deze niet meer op hun site beschikbaar zouden zijn wegens onveiligheid, echter, de klok moet nog wel in de computer aanwezig zijn, maar kan ook bij mij op dit moment (zonder systeemherstel) niet meer worden teruggeplaatst. Hoe verder, moet ik nog steeds vernemen, dus iedereen ook KLAGEN bij Microsoft via mail en telefonisch lijkt mij wel terecht. (16-12-2013) Peter.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...