Ga naar inhoud

realtec


Aanbevolen berichten

weet iemand hoe je een realtec ethernet install op red hat linux 9.0. ik heb wel internet maar zo gauw als ik mijn game server start geeft die een fout aan. en ik heb er geen last van met een 3 com kaart .maar omdat dit moederbord in een 1u kast gaat past die 3 com kaart niet meer .dan moet ik de geitrgeerde kaart gebruiken .
Link naar reactie
dat is als het het goed schrijf secmentatie fault .ik snap niks van die drivers hoe ik die moet instal .ze geeven wel een voorbeeld maar dat staat er bij mij niet . bijv usr/scr/linux .is er niemand in de buurt van alkmaar die dat voor me kaar kan krijgen . wat dat betreft is linux een klote programma ze maaken het ook niet makkelijk. sorry moest er ff uit het lukt gewoon niet .
Link naar reactie
Ik denk niet dat er iemand is die je met deze mentaliteit wil hebben. Je doet geen moeite, schrijf lastig leesbare zinnen zonder hoofdletters en ik weet nog steeds niet wat nu de precieze error is of welke Realtek kaart je hebt (ze hebben honderden modellen). Kortom het is onmogelijk om je te helpen op deze manier, je zult echt meer info moeten geven.
Link naar reactie
Maar ga aljeblieft niet zeuren over mijn type kwaliteit dat is niet niet goed dat weet ik.Kan ik niks aan doen .dus reageer op mijn vraag of niet.en wat betreft over mijn mentaliteit dat zit wel goed alleen ik moet er veel moeite voor doen om het goed te formuleren .dank u wel groeten fietsie
Link naar reactie
[quote:83b530e52a="marcelk"]10/100 Mbit Realtek kaartjes met 8139 chipset worden meestal standaard ondersteund (o.a. 8139too driver). 10 Mbit kaartjes hebben een 8029 chipset. Die moeten, geloof ik met een NE2000 module/driver aan de praat te krijgen zijn.[/quote:83b530e52a] De topic-starter heeft wel internet, dus dat is waarschijnlijk niet het probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...