Ga naar inhoud

telefoon synchroniseert niet meer met ActiveSync onder met windows 8.1?


ErikS24

Aanbevolen berichten

Probleem met het Windows-Mobile-Device-Center van Windows 8.1 Sinds enige weken heb ik het besturingssysteem van zowel mijn laptop als mijn desktop computer geüpdate van Windows 7 (pro, 64 bit) via Windows 8.0 naar Windows 8.1 Dit is nagenoeg probleemloos verlopen en werkt veelal tot grote tevredenheid. Echter nu ik mijn telefoon wil gaan synchroniseren met outlook 2003 loop ik tegen de foutmelding “0x85010014” in ActiveSync en het Mobile Communicatie Centrum aan. Deze laatste geeft als fout de tekst”er is een fout op het bureaublad”. Vervolgens wordt er niets meer gesynchroniseerd. Tot voor de update werkte dit probleemloos. Als ik met de telefoon naar mijn (gelukkig nog aanwezige) reserve computer met Windows 7 ga, werkt ActiveSync zonder problemen en wordt de telefoon zonder enig probleem weer gesynchroniseerd. Het enige dat ik dan wel moest doen is de PST en de PAB file overzetten voor de laatste gegevens. Ik heb op internet naar een oplossing gezocht doch deze nergens kunnen vinden. Ik gebruik geen exchange server (zou niet weten hoe) en de telefoon die ik gebruik is een HTC Diamond met Windows Mobile ver 6.1 . Het vreemde is dat ik wel via het Windows-Mobile-Device-Center gewoon op de telefoon de bestanden kan bekijken.
Link naar reactie
Ga naar systeem herstel, dan wordt de laatste update ongedaan gemaakt, waarschijnlijk is de laatste update om welke reden dan ook, niet (volledig) gedownload, een onvolledige download kan dergelijke meldingen veroorzaken. En kijk na systeem herstel, hoe het systeem dan functioneert, functioneert het systeem dan weer goed, probeer dan nogmaals de laatste update(s) binnen te halen. Controleer voor het updaten of stekkers e.d goed zijn aangesloten, de kleinste speling kan maken dat downloads niet goed ofwel onvolledig worden binnengehaald. suc6....
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...