Ga naar inhoud

Installeren in Suse


Aanbevolen berichten

[quote:aa98d16ce9="lkruysse"]Ik ben er ondertussen al uit hoe ik rpm's kan installeren. Maar een probleem waar ik niet uit is: Het installeren van .zip .tar.gz .run .bin .sh Kan iemand me uitleggen hoe ik applecaties met deze bestandtypen kan installeren. Alvals Bedankt, Lex[/quote:aa98d16ce9]via de console. een soort dos zeg maar
Link naar reactie
[quote:877c45ceba="lkruysse"]Ik ben er ondertussen al uit hoe ik rpm's kan installeren. Maar een probleem waar ik niet uit is: Het installeren van .zip .tar.gz .run .bin .sh Kan iemand me uitleggen hoe ik applecaties met deze bestandtypen kan installeren. Alvals Bedankt, Lex[/quote:877c45ceba] Of je moet ze "unzippen' en dan mischien installeren???
Link naar reactie
[quote:3f8c632474="lkruysse"] Het installeren van .zip .tar.gz .run .bin .sh Kan iemand me uitleggen hoe ik applecaties met deze bestandtypen kan installeren.[/quote:3f8c632474] Een deel ervan vind je op [url=http://www.linuxhelp.be/index.php?option=content&task=view&id=29]deze site.[/url] [quote:3f8c632474="DukeH"].zip kan je niet uitpakken onder Linux volgens mij....[/quote:3f8c632474] Typ dan een in een Konsole [code:1:3f8c632474] man zip [/code:1:3f8c632474][Enter] om deze man page af te sluiten typ je een [b:3f8c632474] q [/b:3f8c632474]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...