Ga naar inhoud

Konqueror ondersteunt niet alle Flash-sites


Aanbevolen berichten

Ik draai Konqueror 3.2 op Mandrake Linux 10.0, heb Flash 6 geinstalleerd en laat Konqueror verwijzen naar de map met de benodigde bestanden "flashplayer.xpt" en "libflashplayer.so". Echter lukt het mij hiermee niet om alle Flash op de diverse sites te laten draaien. Zo werkt de Flash op [url]www.lotto.nl[/url] bijvoorbeeld wel, maar die op [url]www.nasa.gov[/url] niet. Daarentegen lukt het mij overigens zonder problemen met Mozilla Firebird, die ik naar dezelfde bestanden laat verwijzen, [u:eaaaccc035]alle[/u:eaaaccc035] Flash te laten draaien. Weet er iemand waar dit aan kan liggen?
Link naar reactie
[quote:1fa3db856f="Rikman"]Ik draai Konqueror 3.2 op Mandrake Linux 10.0, heb Flash 6 geinstalleerd en laat Konqueror verwijzen naar de map met de benodigde bestanden "flashplayer.xpt" en "libflashplayer.so". Echter lukt het mij hiermee niet om alle Flash op de diverse sites te laten draaien. [/quote:1fa3db856f] Dit ligt niet aan Konqueror, maar aan de download editie van Mandrake. Zie http://www.mandrakeuser.org/docs/connect/cnetips.html#flash Dit kan wel kloppen, want op één van mijn pc's waarop Mandrake Linux PowerPack 9.2 op geïnstalleerd is, werkt de Flash wel goed in Konqueror.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...