Ga naar inhoud

cross-over-office: interessant?


Aanbevolen berichten

Ik heb geen ervaring met cross-over-office, maar als ik die review zo lees het het niet bepaald het beloofde land. Heb je wel eens OpenOffice.org overwogen? Dat kan vrijwel op alle vlakken goed concurren met Word, Excel en Powerpoint en is bovendien open source. Beschikbaar op Windows, Mac en Linux en persoonlijk vind ik het prettiger werken dan MSOffice. Daarnaast kan het redelijk tot goed overweg met .doc, .xls en .ppt formaten.
Link naar reactie
Ik heb er een tijdje mee geklungelt ,maar het is verry buggy . Ik had geen office paketten geinstallleerd,maar wel kazaalite ,IE :-? ,wat schoolsoftware ,mediaplayer . Op mijn test pc met mandrake 9.1 heb ik het nog staan en daar blijft hij redelijk stabiel ,maar in de daar opvolgende versies is het huilen .
Link naar reactie
[quote:5bbc02f9e4="Captain_Kansloos"] Heb je wel eens OpenOffice.org overwogen? Dat kan vrijwel op alle vlakken goed concurren met Word, Excel en Powerpoint en is bovendien open source. Beschikbaar op Windows, Mac en Linux en persoonlijk vind ik het prettiger werken dan MSOffice. Daarnaast kan het redelijk tot goed overweg met .doc, .xls en .ppt formaten.[/quote:5bbc02f9e4] uiteraard, dat zit bij mijn distro. 8) ik lees idd ook dat het niet het beloofde land is.
Link naar reactie