Ga naar inhoud

KDE is sneller op mijn PC als GNOME :S


Aanbevolen berichten

Op zich zouden KDE en GNOME ongeveer even snel moeten zijn, lijkt mij. Kijk onder Gnome eens in de procestabel of start een terminalvenster op en geef daar het commando [b:39aa98c208]top[/b:39aa98c208]. Dan kun je zien welke processen de meeste processortijd opslorpen. [edit]: een wat helderder topic-titel zou wel handiger zijn ;)
Link naar reactie
[quote:eb2f5fba1b="Duketheboss"][b:eb2f5fba1b] Op mijn PC is KDE Veeeeeeel sneller als GNOME :-? [/b:eb2f5fba1b][/quote:eb2f5fba1b] Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden :) Of dat normaal is? Hangt een beetje af van hoe langzaam Gnome dan wel niet is. Als Gnome echt traag overkomt (stroperige GUI, langzaam startende Gnome-toepassingen, etc..), dan is er iets mis met de installatie van deze desktop. Max
Link naar reactie
[quote:2bc8617f76="Duketheboss"]@Max , KDE en GNOME zijn allebei standaard mee geinstalleerd tijdens de installatie van Fedora Core 1 (Yarrow) [/quote:2bc8617f76] dat begrijp ik, maar dat wil niet zeggen dat Fedora de boel feilloos heeft geinstalleerd. Dus als Gnome echt traag ovekomt dan is er iets mis. Is gnome best snel, maar kde gewoon sneller, dan is er verder niks aan de hand met je systeem. [quote:2bc8617f76] Offtopic : Moet ik trouwens een virusscanner onder Linux gebruiken ? (Ik heb alle update;s gedwonload voor me Fedora Core 1 (Yarrow) ... [/quote:2bc8617f76] kort antwoord: Neen. lang antwoord: zie de thread die je hierover hebt geopend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...