Ga naar inhoud

postfix configureren


Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af of er een programma bestaat waar mee post fix makkelijker kan configureren met wat meer info over wat ik nu moet invullen Ik heb al de grootste problemen met me email werkend te krijgen maar ik heb een domein met email support en dat wil ik ook gebruiken Ik wil emails versturen met bijv. lol@eddie4.NL wand alles dat naar eddie4.NL word gestuurd kom bij mij maar ik kan niet onder de zelfde name terug sturen en mocht jullie er geen kennen meschien een goeden howto
Link naar reactie
nu webmin gevonden maar weet iemand wat het normalen smtp en pop3 adersen zijn of waar ik dat moet instellen wand ik krijg deze melding de server heeft de verbinding onverwacht afgebroken mogelijke oozken zijn probleemen met server internet browser acount 10.0.0.150, server 10.0.0.150 protocole SMTP poort 25 beveiligd ssl nee foutnummer 0x800ccc0f en met pop.10.0.0.150 niet vind baar zelfde met smtp normale user in linux normale user wachtword in linux pop = 10.0.0.150 ook geprobeert pop.10.0.0.150 smtp = 10.0.0.150 ook geprobeert smtp.10.0.0.150
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Trouwens ik ben ook bezig met postfix te configureren maar dat is nog wel makkelijk op zich er zijn best goede howto's [url]http://wiki.nedbsd.nl/index.php?page=Postfix+Howto[/url] b.v. maar ik snap ook niet precies wat het nou doet ik dacht eerst een complete mailserver maar dat schijnt dus niet zo te zijn. imap en/of pop3 moet weer apart als ik alles goed berepen heb. Als iemand nog een goede howto voor een complete mailserver dus met inkomend en uitgaande mail (hoeft voor mij alleen binnen een netwerk te zijn) dan is mijn dank zeer groot. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...